Nevinná otázka pre SPP a pána Sulíka.

23. apríla 2022, dedic, Nezaradené

Dnes som si zapálil horák na plynovom sporáku. Čosi sa mi nezdalo. A v hlave mi skrsla jedna pochybnosť.

A tak sa chcem spýtať . Nechcem nič tvrdiť. Nemyslím to zle. Mám iba jednu stručnú, skromnú, nevinnú otázku. Otázku na SPP a na ministerstvo hospodárstva. – „Nezačali azda páni plynári podľa pokynov vlády tlakovať naše vnútroslovenské plynové rozvody /vrátane rozvodov pre domácnosti/ trochu slabšie, ako to robili pred pol rokom ?“

-Že nie ? Že to technologicky a bezpečnostne nie je možné ? Hééj ? No to som si oddýchol. Už mám dušu na pokoji. Ja totiž vláde a SPP verím. Viem, že táto vláda a štátne podniky, ktoré ovláda, nikdy neklamú, nekradnú a konajú vždy iba s tým najlepším úmyslom. V záujme občanov SR a ich dobra.

Alebo,- že by občas aj nie ? – Iba sa pýtam…