Ako si prečítať Cyrila

14. mája 2022, dedic, Nezaradené

Priznám sa, že si rád prečítam články svojich kolegov-blogerov. Teda nie všetkých – sú takí, ktorých čítanie je iba strata času. Ale sú aj takí, ktorí píšu skoro to, čo by som napísal aj sám, len mi to takto pekne neprišlo na um. A potom sú i takí, od ktorých sa dozvedám kadečo nové, ktorí ma inšpirujú, či už pozitívne alebo aj negatívne. Čítanie blogov je popri čítaní príspevkov od niektorých publicistov / Bakoš, Hoffman, Rottmayerová, Daniš…/ tým, čo ma ťahá na portál Pravdy a núti stráviť na ňom pár minút-ba sem tam aj hodinku.

Medzi blogerov, ktorých som rád čítal, patril Vajanský. Asi pred dvoma mesiacmi ale s rubriky blogov zmizol. Pátraním na internete som sa dozvedel, že mu Pravda blogovanie zrušila. Škoda. Asi pred týždňom zmizol z rubriky blogov aj ďalší môj obľúbený bloger – „cyril „. Dnes som pátral aj po ňom. A zistil som, že „cyril“ na rozdiel od vajanského ešte žije. Píše blogy ďalej, ibaže mu ich neuverejňujú, ale z nejakých dôvodov automaticky dajú do archívu. Ako som sa o tom dozvedel ? Jednoducho: do okienka „hľadať v blogoch“ som si naťukal „cyril blog“ a tie novonapísané a nepublikované no už archivované blogy sa mi ukázali.

Vážení priatelia, ak máte túžbu dostať sa k príspevkom podobných blogerov, ktorých ste si radi prečítali a ktorí sa kamsi stratili, skúste to takýmto spôsobom. Ak ich nezrušili, budú azda v archíve. Možno budete mať ešte šťastie.

Alebo sa vyberte do prírody. Dnes sa to opäť vyplatí. A blogujte si sami pre seba, idúc popod sviežozelené stromy. Blogujte si aspoň v duchu. Veď o to ide – o ducha a trochu toho nezávislého slobodného duchovna. Dýchajte a duchujte. Pekný deň.