Pravda môže, bloger nie ? O chorých génoch Maďarov a Angličanov.

6. júna 2022, dedic, Nezaradené

Pravda citovala v titulku anglosaské zdroje o tom, ako majú Maďari choré gény-lebo sa vysmiali teatrálnemu falošnému odsudzovaniu rasizmu národa, ktorý je autorom a vynálezcom tohto pojmu. Titulok o chorých génoch pokojne svietil na hlavnej strane,-až pokým som ho neparafrázovalvo svojom dnešnom blogu. A nespýtal sa, či je to naozaj tak. – Či majú choré gény naozaj Ma´dari alebo skôr Anglosasi.

Článok otitulkoval asi niekto, kto si myslel, že zahrá na najtemnejšiu strunu slovenského národného povedomia – na /vcelku historicky oprávnenú/ strunu tradične slovenskej dejinne podmienenej nelásky k Maďarom. Ibaže sa stal pravý opak. Vyše sto diskutérov /údaj Pravdy o počte diskusných príspevkov je chybný/ v drvivej väčšine síce priznalo historické výhrady voči Maďarom, no gestu Maďarov na štadióne a súčasnej politike maďarskej vlády voči zahraničiu vyjadrilo PODPORU.

A keď tej podpory bolo až nepríjemne veľa, keď toho už bolo dosť, zmizol blog o chorých génoch Ma´darov či Anglosasov z prezentácie a bol zasunutý do archívu. Rešpektujem formálne právo administrátora posúvať blogy podľa jeho uváženia. No priznám sa, že som očakával, že bude uvažovať uvážlivo. – Zase som bol naivný romantik.