Otázky do diskusie s diskutérmi

1. júla 2022, dedic, Nezaradené

Technický blog pre pána F., diskutéra v diskusiách na tomto portále. Včera som tu uverejnil článok na istú tému. Mnoho diskutérov s ním súhlasilo, mnoho nesúhlasilo. Taký je život. Vážim si jedných i druhých, že si dali robotu, prešli nie celkom jednoduchou registráciou diskutérov a položili na papier svoje názory. Stál som im za robotu a to je pre mňa pocta.

Medzi diskutérmi sa však objavilo indivíduum, ktoré sa rozhodlo vyjadriť svoju nenávisť voči mne a mojim názorom riadne tvrdými invektívami a rasistickými výrazmi. – No veď si ich len pripomeňme:

Pekné oslovenia blogera, že ? Nie ? Nuž ak nie, tak potom prečo neboli- napriek viacerým výzvam- diskusné príspevky takého charakteru z diskusie odstránené ? Mám skúsenosť, že označiť tvrdenia pána redaktora R. za klamstvo vedie ku pozastaveniu diskutéra na mesiac a zmienka, že pani Č. je trochu tlstá vedie dokonca ku zrušeniu nielen blogu ale aj blogerskej registrácie.

Priznám sa, že napríklad blogera P. považujem za hanbu tohto portálu-nielen kvôli jeho politickým názorom /či skôr útokom/ ale aj kvôli dnešnému extrémne medveďo-fóbnemu príspevku. No označiť ho za amerického rozviedčika, užitočného idiota USA, geronta, prostoduchého opilca, trpaslíka resp. urasteného mamľasa, negra, opicu z krajiny hamburgerov či nedajbože penisa…by som si nikdy nedovolil. Možno si to všetko o ňom myslím, ale nechávam si to iba pre seba, pre výlevy v najmenšej miestnosti môjho domu. Do diskusie k jeho blogu to nenapíšem.

-Ke´d už pre nič iné nie, tak aspoň z obavy, že by mi diskusný príspevok hneď vymazali. A mali by na to plné právo. Taký je meter. Aj keď sa ten raz použije a druhý raz, ktovie prečo nie. – Ozaj, kto vie prečo ?