Deň skutočných žien

8. marca 2023, dedic, Nezaradené

Dnes sa vo svete slávi Deň žien. Dovoľte, aby som v tento deň blahoželal našim slovenským ženám. Skutočným ženám, nie ženám voľbou. Biologickým ženám, nie umelým ženám, nie takým, čo sú výsledkom akože slobodného rozhodnutia človeka v daný konkrétny deň. Nie preoperovaným, hormonálne vytvoreným, psychosociálne indoktrinovaným a podobne umelo vyprodukovaným „ženám“.

Blahoželám normálnym ženám, Takým, do ktorých som sa v mladosti zaľúboval. Takým, čo mi voňali. Takým, ktoré som zbožňoval. Takým, ktorým som písal básne.

Blahoželám ženám-ľuďom, čo majú chromozómovú kombináciu XX. Takým, čo sa za normálnych okolností orientujú na jedincov s chromozómovou kombináciou XY, teda na mužov. Takým, čo sa túžia s nimi rozmnožovať, mať s nimi deti, mať s nimi rodinu, pomáhať im, starať sa o nich, vychovávať ich, učiť pracovať a poznávať a odovzdávať humánne hodnoty a štafetu ľudského života aj na budúce generácie.

Nič proti ostatným jedincom, čo sa v tomto momente hlásia ku „ženám“, hoci nimi po biologickej stránke nie sú. Nech si žijú svoj život spokojne, spôsobom akým si ho zvolili. Samozrejme tak, aby tým nijako nebránili iným ľuďom tiež žiť po svojom. Nič proti lesbičkám, transsexuálnym ženám, bisexuálnym ženám a proti jedincom, hlásiacim sa k ďalším asi 42 variáciám ľudskej sexuality. Nič proti tým, čo majú svoje „ženské“ sviatky inokedy – podľa toho, kedy ich vyhlásili rôzne organizácie LGBTI+. Ja ich rozhodnutie hlásiť sa k tomu či onomu „pohlaviu“ rešpektujem. Želám im všetko najlepšie.

-No dnes, nech sa nehnevajú, blahoželám ku Dňu žien len tým našim normálnym, obyčajným, slovenským ženám. Ženám v tej podobe, ako ich boh /alebo príroda/ stvorili. Blahoželám ženám, čo sa nám mužom tak páčili, páčia a budú páčiť: bez ohľadu na vek, na vzhľad, na bohatstvo, na etnicitu, rasu, vzdelanie a nadanie. Blahoželám všetkým ženám Slovenska.

Všetko najlepšie, naše milé ženy !