Dnešná ranná spoločná demonštrácia OLaNO a novinárov z mienkotvorných médií / Markíza, Joj, ta3, RTVS, Teraz…/ pred Úradom vlády SR pripomenula, kto stál pri zrode a rozvoji hnutia I.Matoviča a tiež ukázala, prečo tento maligný politický nádor na tele Slovenska stále pôsobí.
Tzv. tlačovka OLaNO s mottom „Pellegrini je sociálny netvor“ ukázala, čie dieťa bolo a je OLaNO. Priniesla dôkaz o tom, že nie duševne postihnutý pán Igor z Trnavy ale mediálna mafia, štruktúry ovládajúce mediálne prostredie na Slovensku sú otcom a matkou OlaNO. Igor M. bol a je iba užitočný idiot v protislovenskom projekte „OlaNO“. Matovič od začiatku poskytoval pre OlaNO iba imidžotvornú figúrku zábavného pomätenca, ktorý na spôsob prostoduchého dedinského táraja priťahoval deklasované vrstvy spoločnosti, zabával, uvoľňoval najnižšie ľudské pudy závisti, nenávisti a agresie….a hlavne zvyšoval sledovanosť médií a udržiaval kotol variacej sa zápornej energie, podložený pod zadkom na Západe nežiadúcich vlád Smeru.
Pred voľbami sa zdalo, že projekt OlaNO skončí. Mal namále ale neskončil. Zdochýnajúcemu trnavskému koníkovi prišli na pomoc ako vždy médiá. Po voľbách sa zdalo, že politicky izolované OLaNO s nulovým koaličným potenciálom sa zosuší a rozsype kdesi v kúte parlamentu. Bolo by sa tak aj stalo,-keby nie médiá. Tie sa už hodinu po voľbách začali predháňať s live prenosmi a streamovaním každej taľafatky, každej tuposti, nekultúrnosti a gýčovej politickej exhibície, vyprodukovanej Igorom a spol.
Presne takáto tuposť bola naživo vysielaná spred úradu vlády aj dnes. Traja ružolíci aktivisti so štyrmi pekne farebnými plagátmi v pozadí a v popredí traja Matovičovi miestodržitelia cca polhodinu o čomsi /im intelektovo nepochopiteľnom/ zanietene tárali a rozhadzovali rukami. Sypali do povetria jednu prázdnu antikorupčnú a populistickú frázu za druhou, jednu šťavnatú protivládnu nadávku za druhou. A okolo úst rozpálených antificovských hejterov šibrinkovali so svojimi mikrofónmi predstavitelia tých najmocnejších slovenských televízií, rádií a tlačových agentúr.
Čo na takejto politickej úbohosti tí novinári z Joj, Markízy, ta3, RTVS…robili ? Čo na nej videli ? Prečo tam vôbec boli ? – Veď dnes je iba v Bratislave množstvo aktivít občiansky oveľa dôležitejších a aj divácky zaujímavejších…Nemôžem si pomôcť, ale zdá sa mi, že tam boli preto, lebo išlo o spoločnú akciu OlaNO a médií resp. dokonca preto, že ideovým tvorcom tejto pračudesnej akcie nebolo ani tak OLaNO ale práve niekto všemocný z pozadia médií. Išlo akoby o mediálny projekt /aby bolo čím ľudí už hneď ráno zaujať a hneď ráno ich správne protivládne nasrdiť/. – Dnešný mediálny projekt Joj, Markíza, ta3, RTVS…za účasti vždy na všetko ochotných figúrok z OLaNO je dôkazom toho, ako veľmi „naše“ médiá OLaNO potrebujú. Dnešná tlačovka, – to nebola akcia OLaNO, na ktorú zavolali médiá. To bola akcia médií, na ktorú zavolali OLaNO. Ako zabávačov.
Dnešná ranná tlačová beseda Markízy, Joj, ta3, RTVS a spol za účasti zabávačov z OLaNO dokazuje, ako veľmi proti-slovenské médiá Matoviča, Šipoša, Mikulca…potrebujú. Ukazuje sa, že keby tieto médiá cirkus OLaNO stratili, museli by si ho nanovo vymyslieť. Momentálne nemusia. Vďaka mediálnym infúziám tu ešte Matovič a Šipoš a spol. budú slušných ľudí otravovať dlhé a dlhé mesiace, nedajbože aj roky.
Páni novinári, ďakujeme vám, že sme tu mali, máme a budeme mať o zábavu z cirkusu OLaNO postarané.
Nespomínam si, že by som ťa niekedy označil za... ...
"Traja ružolíci aktivisti so štyrmi pekne... ...
Naoaj je to u nás opačne, ja nepoužívam hlavu... ...
....áno, veď všetci predsa vedia, že komerčne... ...
Skor to bude v tom, ze inteligencna vybava... ...
Celá debata | RSS tejto debaty